Faq

Kan ik in uw hotel gebruik maken van internet?

  • Er is gratis Wifi beschikbaar in het hotel.

Heeft het hotel babybedjes?

  • Een gratis babybedje wordt op uw verzoek in uw kamer geplaatst. Kinderen tot 3 jaar verblijven gratis in ons hotel.

Waar kan ik mijn waardevolle spullen laten?

  • Alle kamers hebben een kluisje.

Waar kan ik mijn bagage achterlaten nadat ik uit het hotel ben uitgecheckt?

  • Het hotel heeft een bagageruimte waar u uw spullen veilig kunt opbergen.

Is de receptie van het hotel ’s nachts gesloten?

  • Hotel Multatuli is 7 dagen per week, 24 uur per dag geopend. Onze medewerkers staan te allen tijde tot uw dienst

Wat moet ik doen als ik ziek word tijdens mijn verblijf in uw hotel?

  • Als u medische hulp nodig heeft, zal de receptie op uw verzoek een dokter bellen. Doktersbezoeken aan uw kamer kosten 80 tot 100 euro. Controleer uw ziektekostenverzekering voor een vergoeding van de kosten.

Zal mijn kamer precies zo zijn als op de foto’s van de website?

  • De website foto’s zijn bedoeld om een indruk te geven van onze gastenkamers. Ze zijn zorgvuldig geselecteerd en zijn representatief voor de sfeer van het hotel. Uw kamer kan echter iets anders zijn dan op de foto’s.

Ik heb geen creditcard. Kan ik nog steeds een kamer in Hotel Multatuli boeken?

Ik wil mijn reservering annuleren. Wat zijn de voorwaarden voor annulering?

  • Wanneer u een kamer heeft gereserveerd, kunt u tot 48 uur voor de aankomstdatum kosteloos annuleren. Houd er rekening mee dat de dag van aankomst begint om 00.00 uur (CET). Als u te laat annuleert of niet op de afgesproken dag aankomt, brengen wij u de eerste nacht van uw reservering in rekening. Zie ons reserverings- en annuleringsbeleid.

Mijn creditcardafschrift zegt dat ik mijn hotelrekening heb betaald nog voor mijn aankomst in het hotel. Hoe is dat mogelijk?

  • Bij uw reservering heeft u uw creditcardgegevens verstrekt. Hotel Multatuli gebruikt deze informatie om autorisatie aan te vragen bij uw creditcardmaatschappij. Dit is een standaardprocedure om te certificeren dat de kredietlimieten mogelijke uitgaven toelaten. Sommige creditcardmaatschappijen informeren kaarthouders over autorisatieverzoeken. In dat geval kan uw bankafschrift een tijdelijke beperking van uw kredietmaximum melden tot het bedrag van uw reservering. Dit is absoluut geen echte betaling. Er is geen geld overgemaakt naar het hotel. U betaalt voor het aantal nachten dat u wilt blijven wanneer u aankomt in het hotel. Dat kan met contant geld of met pin. De beperking van uw kredietmaximum wordt onmiddellijk geannuleerd. Als u liever met een creditcard betaalt, valideert u vervolgens de creditcardtransactie. Pas dan wordt uw kredietmaximum verminderd met de verschuldigde kosten. Reserveringen en annuleringen.

Hoe kom ik van Schiphol naar Hotel Multatuli?

  • De snelste en voordeligste manier van vervoer is per trein, rechtstreeks van Schiphol naar Amsterdam Centraal Station. U vindt Hotel Multatuli na minder dan 5 minuten lopen, aan de overkant van het stationsplein. De treinreis duurt 15 tot 19 minuten. Trein informatie

Kan ik met de Schiphol Hotel Shuttle bus van en naar het hotel reizen?

  • Ja. Vanaf Schiphol moet u de reis zelf regelen. Vanuit het hotel zal de receptie de regelingen voor u treffen. De reis duurt ongeveer 45 minuten. Shuttle informatie

Kan ik mijn auto bij het hotel parkeren?

  • Hotel Multatuli heeft geen eigen parkeerplaatsen. Aan de overkant van de weg (één minuut lopen) vindt u echter parkeergelegenheid bij Q-Park. De vergoeding per dag bedraagt ongeveer 50 euro. Binnen het stadscentrum (5 minuten rijden) vragen minder dure faciliteiten ongeveer 15 euro per dag. De receptie van het hotel informeert u graag over geschikte parkeerplaatsen. Parkeerinformatie

Hoe laat moet ik mijn kamer ontruimen op de dag van vertrek?

  • U mag tot 11.00 uur op uw kamer blijven. Alleen na overleg met de receptie kunt u langer blijven. Het kan zijn dat de receptie u kosten in rekening brengt voor een langer verblijf.

Hoe laat kan ik gebruik maken van mijn kamer?

  • U kunt uw gastenkamer betreden vanaf 13.00 uur op de dag van aankomst. Bij vroege aankomst kunt u gebruik maken van uw kamer zodra ons personeel deze voor u heeft ingericht.

Mag ik roken in het hotel?

  • De Nederlandse wet verbiedt roken in ons hotel en de kamers. Boetes, die kunnen oplopen tot 300 euro, worden aan uw rekening toegevoegd. Het gebruik van drugs (inclusief cannabis en hasjiesj) is in het hele hotel ten strengste verboden.

Is mijn hond toegestaan in uw hotel?

  • Sorry, huisdieren zijn niet toegestaan in ons hotel.